Bedrijf betaald je 10000 dollar om drie maanden lang je poep te bestuderen

TUSHY, een bidetmerk, betaald één iemand 10.000 dollar om zijn eigen poepgewoonten te testen, te bestuderen en uiteraard te delen op social media. Dus wie van je is zo'n schijterd dat dit het ideale baantje voor hem is? 

De functie is een combinatie van onderzoek, observatie, bidetgebruik en het moet allemaal gedeeld worden op social media. De gekozen kandidaat zal hun persoonlijke poepgewoonten testen en bestuderen. Om vervolgens hun bevindingen te documenteren op de sociale mediakanalen van TUSHY. Daarnaast rapporteert degene aan de "Chief Pooping Officer" van het bedrijf, Dr. Mark Hyman.

Word je geselecteerd dan krijg jij voor drie maanden een "poep" contract. Je moet tussen de 30 en 60 minuten per dag op de bidet van TUSHY zitten om je grote behoefte te doen. Gelukkig hoef je niet naar kantoor te komen en kan jij het gewoon heerlijk vanuit je eigen badkamer thuis doen. Voor die drie maanden intensief poepen krijg jij 10.000 dollar. 

Even wat taken op een rijtje: 

Minimaal 90 dagen iedere dag tussen de 30 en 60 minuten op de bidet spenderen
Analyseren en documenteren van uw eigen dagelijkse poepgewoonten
Interview degenen die het dichtst bij je staan ​​over poepgewoonten
TUSHY-producten testen en vergelijken met andere badkamerproducten en merken
Pro-deuce videocontent voor sociale media
Mythes rond darmgezondheid testen
Veel poepen

Om te solliciteren, moeten geïnteresseerden een "60-90 seconden video" indienen waarin wordt uitgelegd waarom jij de ideale poeperd bent voor het bedrijf. Solliciteren doe je hier

Gepubliceerd op: 10 juli 2020

Tags