Fake-klantenservice helpt PostNL-klant totaal over de rooie

Je hebt 'm vast wel eens voorbij zien komen, de pagina 'Klantenservice' is al jarenlang een begrip op Facebook. De pagina antwoord op berichten van boze klanten van bedrijven als de zogenaamde klantenservice van deze bedrijven. Zo postten we onlangs nog hoe de nep-klantenservice een boze McDonald's-klant op de kast joeg en ook een ontevreden PostNL-klant moest er onlangs aan geloven.

fake klantenservice postnl

Over de rooie

De dame in kwestie, ene Soraya, verwachtte blijkbaar een pakketje, alleen bleek de bezorger geen zin te hebben om bij haar aan te bellen vanwege haar honden, waarna hij doorreed. De woedende Soraya schreef dan direct een bericht op de Facebook-pagina van PostNL waarin ze eiste dat hij terugkeerde om het pakketje alsnog af te leveren. Hiermee was ze een perfect slachtoffer voor de grappenmakers van de 'Klantenservice', die haar met een geniaal antwoord nog verder over de rooie hielpen.

Check de reactie van de 'Klantenservice' die een boze PostNL-klant totaal over de rooie helpt hier:

fake klantenservice postnl

fake klantenservice postnl

Bron en beeld: Showmag, Unsplash

Gepubliceerd op: 23 juni 2021

Tags

×