Lol: Fake klantenservice helpt Vodafoneklant aan een woedeaanval

Je pakketje wordt maar niet bezorgd, je krijgt je geld niet terug bij een retournering en je komt een gigantisch kl**tzak tegen op de klantenservice. Anyway: je wil een klacht indienen of nog een keer poolshoogte nemen hoe het nou zit met je bestelling. Je kunt bellen, maar als echte millennial en Gen-Z kun je ze ook via social media contacteren. Dan moet je dan niet bij een fake klantenservice doen...

Klacht

Wij jongeren weten dat je bij de Facebookpagina van het bedrijf zelf moet zijn. De ouderen onder ons zijn daar niet altijd van op de hoogte en dat leidt tot hilarische situaties! De Facebookpagina Klantenservice doet zich namelijk voor als algemene klantenservice. Een goede val waar veel boomers intrappen als ze een klacht hebben over wat dan ook.

Klantenservice

Zo ook Silvia die een klacht heeft over telecombedrijf Vodafone. Zij klopt op de virtuele deur van Facebookpagina Vodafone. Het is eigenlijk meer een eis die ze stelt: 'of ze even contact willen opnemen met haar met de juiste persoon.' Vrij waardeloos om zo binnen te vallen. 
 

Comeback

Gelukkig hebben de mensen achter Klantenservice een heerlijke comeback waar een fantastisch gesprek uitrolt. Check het zelf in de foto's hieronder!






 

Gepubliceerd op: 1 juli 2021

Bron

Tags