Wtf: Meisje gebruikt per ongeluk ontharingscrème in plaats van shampoo

Iedereen kent er wel één, zo’n eeuwige pechvogel waarbij het altijd tegen zit. Vaak kunnen ze er zelf niet eens wat aan doen maar overkomt het ze gewoon. Het zusje van Kayla Connors uit Massachusetts is ook zo iemand die altijd pech heeft. Afgelopen week ging er een foto van haar viral nadat ze per ongeluk ontharingscrème in plaats van shampoo had gebruikt om haar haren mee te wassen.

Nadat ze er onder de douche achter kwam dat de shampoo op was, zocht ze van achter het douchegordijn naar een nieuwe fles. Zonder dat ze eerst naar de fles had gekeken deed ze de shampoo in haar haren. Wat ze niet wist was dat ze per ongeluk ontharingscrème had gebruikt in plaats van shampoo. Nadat ze uit de douche stapte en haar haren droogde schrok ze zich een ongeluk. Haar lange haren vielen er met plukken tegelijk uit. Ze greep naar de fles waarvan ze dacht dat het shampoo was en zag tot haar schrik dat het ontharingscrème was.

Toen ze zichzelf éénmaal buiten de badkamer durfde te vertonen en ze haar kale kop aan Kayla liet zien kwam die niet meer bij. Haar lieftallige zus moest en zou het ongelukje vastleggen en plaatste vervolgens de foto van het flesje ontharingscrème en de boze blik van haar zusje op Twitter. Binnen no time ging het bericht viral en stond het zusje van Kayla bekend als “het meisje dat ontharingscrème in haar haar deed in plaats van shampoo.”

Gepubliceerd op: 30 juli 2016

Bron

Tags